• Verzending al vanaf €3,95.
  • Gratis verzending vanaf €30.
  • Afleveren bij een DHL servicepunt slechts €4,50.
  • Zaterdag Gratis thuisbezorgd op Walcheren.
  • Avondlevering Walcheren €2,50

Retourinformatie


Retourneren
Het gekochte product kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het product dient onbeschadigd retour te komen bij het retour adres. Zorg ervoor dat het product goed verpakt wordt. De retourkosten zijn voor de koper zelf.

Retourneren in 3 stappen

Stap 1: vul het retourformulier in

Download hier het retourformulier en vul deze volledig in. 

Stap 2: stuur je bestelling op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat u het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Als verzender bent u verantwoordelijk en willen wij niet dat er misverstanden ontstaan. 

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening

Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op uw bankrekening staat. 

Defect artikel?
Indien uw artikel defect is kunt u dit melden bij info@majofeestenkado.nl Stuur in uw bericht over welk artikel het gaat, wat er defect aan is inclusief foto’s. Indien de aanmelding is ontvangen wordt er naar gekeken en zult u een nieuw product ontvangen.

 

Majo, voor feest en kado vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt!), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.